Online reklama v Česku pohledem Seznam.cz

Reklamní systém Sklik zasáhne v Česku 90 % internetové populace, přičemž se vydává nejenom na nejnavštěvovanější stránce v ČR na Seznam.cz. Na společném workshopu se podíváme na celková čísla českého online světa, představíme si blíže společnost Seznam.cz, a.s. a řekneme, jaké cílení a formáty je možné využit v Skliku.

Přednášet bude Jan Řičánek ze Seznam.cz.

Přednáška proběhne v rámci předmětu CORE129 Základy marketingu.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info