PPC kampaně efektivně

Jak funguje PPC reklama? Jak na efektivní online kampaně a jejich reporting?

Štěpán Růža z mezinárodní marketingové agentury Business Factory nás nejen seznámí se specifiky online reklamy, ale na konkrétních příkladech z praxe ukáží jejich účinnost, jaké metriky sledovat i způsob jejich správné interpretace. Vedle PPC reklamy bude řeč také o e-mailingu a aktivačním marketingu obecně, skvěle doplňující PPC reklamu a posílující celkovou marketingovou strategii.

Přednáška probíhá v rámci předmětu MPH_MAKK.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info